Våga fråga..

Fick ett litet mail idag.
Va en massa frågor för att man skall "lärra känna" varandra bättre.
Jag lägger väl ut dessa här på mailets begäran och hoppas att den stackars information ni får ut kan vara till någon nytta.. eller?

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: JAPPS och jag skäms inte över att vara lite fåfäng.
Gnälla: Inte så ofta sedan jag blev mamma, har fått ett otroligt tålamod.
Sova: För lite, önska de va mer!
Ha ångest: Aldrig, det gör väl inte saker bättre.
Skada dig själv med flit: NÄ! Har bättre saker för mig.
Ta mediciner du inte borde ta: Nope, inte ens de jag borde ta.
Vilja dö: Vill ju vara odödlig.
Drömma mardrömmar: Händer väldigt sällan och då handlar dom om Moa.
Drömma sexdrömmar: Jag är väl inte helt bakom heller. Klart jag gör.
Klä dig i svart: Har faktiskt mycket svarta kläder men sällan klädd i helsvart.
Gå till kyrkan: Endast på begravning eller bröllop.
Gå i skolan:  Jag hoppade av för 1,5 månad sedan pga jobb. KY-Utb Heta arbeten, Drifttekniker Kraft/Värme.
Röka: NÄHÄ! Kanske smygröker nån enstaka gång i samband med intag av alkohol.
Ha sex: Vad är det? Nån som kan instruera?
Ljuga: NÄ, min svaga sida. Jag kan inte ljuga! Fråga min mamma... Attans barndom.
Hata folk: Inte hata men kommenterar gärna utan att vara elak.
Lita på folk: Har svårt att lita på människor. Man får visa att man förtjänar att finnas i mitt liv.


VEM :

Saknar du: Moa som är på dagis.
Vill du döda: Ingen... just nu.
Rörde dig sist: Beror på hur man ser de.. allt är relativt. Svarar Moa.
Vill du slå: Fina flickor slåss inte...
Kysste dig sist: Patrik..... (SUCK)
Vill du kittla: Moa... hon har sånt härligt skratt.
Kramade du sist: Moa.. kan inte lämna på dagis utan att kramas heller.
Vill du prata med: Patrik av olika själ.
Skrek du på sist: Får jag inte skriva..
Vill du vara som: Min far. Inte kroppsmässigt men han va så otroligt omtyckt av alla.
Sårade dig sist: Än en gång Patrik...
Vill du bli galet full med: Fredrik. Min bästa vän, finns ingen roligare människa.
Gjorde dig riktigt glad senast: Beror på hur man menar. Skrattade så jag grät på firmafesten igår åt kollegorna.
Annars är det nog Moa som gör mig riktigt glad.
Fick du sms från senast: Stefan, ett svar på mitt sms. Trött idag? -JAP (Ja, med ett P)
Ringde dig senast: Mamma för 5 minuter sedan för att fråga om Moa hade lussat på dagis.
Är vackrast på jorden: Än en gång, min lilla ängel Moa.


HAR DU :

För många vänner:
Man kan aldrig ha för många, bara mer eller mindre nära.
Förföljelsemani: Ingen mani men folk som förföljer mig.. *ler*
Tvångstankar: Ska man erkänna sånt? Tror inte jag har någon just nu,
Någon annan psykisk sjukdom: ICKE. Frisk som en nötkärna.
Någon fysisk sjukdom: Läkarna säger att jag har ett litet hjärttrassel.. inget jag orkar bry mig om.
Någon skada: Ett lite trasigt knä, bryr mig inte om det heller.
Färgat håret: Senast förra veckan, mörkbrunt.
Brutit några ben: Kycklingben? Inga på min egen kropp.. eller jo ett finger och en tå tror ja.
Några piercings: Hål i öronen men inga andra saker, pinnar eller kraffs.
Egen dator: 2 tror ja. Bärbara.
Bra självförtroende: Ja, till mångas förtret. Jag duger väl som jag är.. eller?
Kysst någon: Svarade jag inte på det tidigare??
Haft sex: Jag har ju Moa så jag får väl erkänna att jag har övat lite innan också.
Köpt kondomer: Senast till en kompis, en killkompis.
Tagit nakenbilder: Va fanken.. mamma läser min blogg.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Till Moa. Kanske inte så konstigt.
Bjudit ut någon: Aldrig. Har dock blivit utbjuden.
Varit kär: Ja, älskar många men varit kär i få.. har svårt att fastna för folk på det sättet.
Dumpat någon: Ja,många.. elakt men sant.,
Blivit dumpad: Har hänt ett par gånger men jag har överlevt de få gångerna med bravur.
Velat vara otrogen: Ja.. vilket besvaras i nästa fråga.
Varit otrogen: Ja. Hänt 2 ggr i hela mitt liv och de 2 männen/killarna har varit mina längsta förhållanden.
Stulit någonting: Nä, hur skulle de se ut i mitt yrke.
Lämnat landet: JA, flytt fältet några gånger i mina yngre dagar.
Rymt hemifrån: JA, 1 gång när jag var ca 4, men jag berättade för mamma var jag rymde om hon ville veta.
Tuttat eld på nått: Värmeljus?
Gjort något olagligt: Småsaker, inget riktigt blottsligt.


HUR :

Svarar du i telefonen:
 Förnamn på den privata. "Företagsnamnet" + Förnamn + efternamn  på arbetstelefonen.
Fördriver du tiden: Skriver avtal och jobbar på.
Mycket pengar har du:  Mindre än i morgon när lönen kommer.
Tjänar du pengar: JA??! Det är ju därför jag arbetar.
Hur Ofta Bäddar du sängen: Oftast när jag kommer hem från jobbet.
Hur Ofta diskar du: Nästan varje dag, iallafall varannan.
Hur Ofta städar du: Söndagar och dammsuger minst varannandag. Plockar efter Moa dagligen.
Många stör du dig på: VA? Vilken meningsuppbyggnad. Sånt stör jag mig på även särskrivningar!! GRRR!
Hur Ofta träffar du din familj: För sällan, även fast de bor inom 10 mil.


TROR DU :

Att du kommer bli något:
Jag är redan något!
På rymdvarelser: Njae.. men jag tror inte vi är helt ensamma.
Att folk tycker om dig: De vet jag att dom gör. Har inte många ovänner.
På ett liv efter detta: NEJ!
Att fiskar kan tänka: Mer eller mindre. Kan dom pussas kan dom troligtvis göra mer.
Att du kommer leva länge: Skeptisk. Men tills jag blir pensionär iallafall.


VÄLJ :

Katt eller Hund
Vitt
eller svart
Varmt eller kallt
Vatten eller land
Sex eller kyssar
Telefon
eller internet
Musik eller tystnad
Bok
eller film
Leva eller dö

Kommentarer
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Ojoj.. nu vet man ju nästan allt om dig..;)

2007-12-13 @ 13:38:28
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: K

Vet inte om jag håller med på alla inlägg. Ta en funderare en gång till. // K

2007-12-14 @ 11:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0