You can take my wings - cause I will never be an angel..

Idag är livet helt OK igen.
Jag vaknade med ett leende på läpparna och vet att jag kommer vinna det här.
Min största egenskap är min styrka och det har jag vetat länge.
Jag har en mor som fostrat mig till den jag är idag, och den människan är jag stolt över.

Man kanske skall skutta upp ur sängen snart, inte ofta jag och Moa ligger och myser så här länge men nu har vi gjort det två dagar i rad. Moa ramlade och slog huvudet igårkväll så jag försökte hålla henne vaken lite extra för att se att allt va OK med henne. De va de! Men nu är vi iallafall vaken och jag tror att badkaret står och skriker efter oss.  Det låter konstigt där inne, BADA! BADA! BADA! Man även vara Moa som är där.
Sedan skall jag köra igång mixern Bänkt och göra hemmagjord glass. Har varit sugen på det ett par dagar nu.
Med blåbär..
Tack alla mina kära vänner för att ni funnits där för mig se senaste 2 dagarna när jag behövt er.
Ett stort tack än en gång till Ola som alltid lyssnar och skickar snälla sms och blommor.

Hoppas man får se XX idag, för det är väl den 7:de idag va.. *ler* (Internt skämt)
Jättekram på er allihopa, nu ska jag simma vätternrundan i badkaret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0