Åh.. uppdatering av livet..

Ibland får man en popup på datorn att det finns nya program för att uppdatera sin dator.
Några sånna popups ha jag fått i mitt liv idag *ler*

Ja har precis klippt mig lite.. ingen som kommer se de men jag är nöjd.
Ligger här i sängen och ser på film och luktar på Mojjan.
Världens underbaraste tjej!
Mamma älskar dig mer än livet själv gumman!!

Vet inte om jag borde ha någon anledning men ja är riktigt, riktigt glad idag.
Ska åka ner en snabbis på stan sedan, får se vad kvällen har att erbjuda.
Pratade med en vän tidigare som skulle berätta en del saker för mig ikväll som kunde vara bra för mig att veta i den sits jag är idag *ler* De ska bli intressant!!
Annars blir det väl att umgås lite med gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0