Ändrat bloggen 10 ggr.

Det är nog 10:de gången jag ändrar bloggen idag.
Det visar nog bara tyvärr hur tråkigt jag har det på jobbet idag.
Knåpar lite avtal, räknar på kalkyler, skriver ut papper..  Ska väl försöka hinna med ett kundmöte idag med.
Känner inte som jag har några problem tidsmässigt att hinna med det.

image19

Övrigt inplanerat under dagen:
Lunch med bästa vännen Fredde på 1891.
Åka på kontorsvaruhuset och handla.
Lämna in mina stövlar för klackning.
Springa 1 mil efter jobbet.
Äta rejäl middag, blir nog kycklinggratäng med banan och mango chutney. GOTT!
Ikväll blir det nog en sväng på Daltons med Fredde, ta 1 eller 2 öl och bara prata.
Så ska jag sakna Mojjan i massor eftersom hon skall vara hos sin pappa till på söndag.
Älskar dig psykobarn!!

Nu ska jag jobba vidare, uppdaterar med kvällens händelser senare..

image26

03:31
Nu är jag hemma efter en ganska komplex kväll.
Träffat många människor ikväll, både trevliga och mindre trevliga.
Ni som varit inblandade vet vilka ni är.
Så glad att jag hade med mig Fredde ikväll, han är alltid bra att prata med.

Vi började kvällen på Jops, åt go mat och pratade en massa skit.
Sedan åkte vi på södra berget och slappade en stund innan vi åkte till Daltons.
Där va vi till 01:00.. *ler* Med mycket trevligt sällskap.

Efter de blev de O´learys men där va de så stökigt i kön så vi hamnade efter många om och men på Bishop.
Avslutade med en pepsi där och sedan åkte ja hem.
Nu ligger jag i sängen och pratar i telefonen.. 

  

image29

Kommentarer
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland

Haha.. nä, knäck och köttbullar är nog ingen höjdare tillsammans.. men var för sig, så är det ju kanongott..=)

Hur är det hemma i svall då?... snö eller?

2007-11-23 @ 10:49:20
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0