Både på toppen och nere i dalen.. (071118)

image2


Idag va det inte långt ifrån att jag sjöng svordomsvisan.
Började att jag blev irriterad på en bekant som skickat ett sms under natten...
Inte så farligt om de hade slutat där.
Vid frukosten spillde jag ut 1 liter mjölk över mig själv, har aldrig påstått att jag är smidig.. JOOOO de ha ja!
Om inte de va nog klämde jag illa mig mellan kyl och frysdörrarna. Fråga mig inte hur jag lyckades.
Men de slutade med att Moa fick komma och öppna frysdörren för att jag skulle komma lös.
Vet inte va det ha varit med mig idag.

Men nu är det bättre iallafall.
Tog med Moa och en pulka, ringde Fredrik och tjatade med dem upp på Södra Berget.
Så jag, moa, ymot, fredrik och hans barn åkte upp på Södra och gick en lång sväng.
Underbart väder och goda vänner. Lycklig igen!

Fredrik frågade va de va med mig eftersom jag va så glad idag.. (han hade inte träffat mig på morgonen)
Ja... de kan bero på många saker just idag.
Finns alltid nått att vara glad för, vissa dagar mer än andra.
FIck ett sms idag från någon som betyder lite extra, de va trevligt!

Nu ska vi försöka vila en stund och se vad kvällen ger.

Ligger i mörkret och lyssnar på musik och väntar på att något skall hända.

Gårdagen då:

Va och fikade på stan, gick och kikade på lite skivor och umgicks med mitt trevliga sällskap.
Åkte hem eftersom Moa skulle komma hem, umgicks med hennes far en stund.
Vi va och handlade lite mat och slappade sedan en stund framför TV:n. 
De va faktiskt ganska trevligt, känns som om vi kan ge det bästa till Moa även fast vi inte fortsätter tillsammans.
De va gårdagen de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0