Dagens ros..

image15

"... den största ros man kan få bör Lina Sandsten ha, trots allt som hänt. Hon är världens underbaraste mamma till Moa och förhoppningsvis löser sig allt runt omkring för henne. 
   D "



Pratade med min brors sambo idag och hon frågade om jag läst dagens tidning, dagbladet.
JAA! Jag läser alltid tidningen, de vet alla.
Men jag hade tydligen missar dagens ros idag.. de fanns en till mig.
Detta måste vara ett väldigt bra betyg från ett ex. Jag kanske inte är en sån hemsk människa trots att jag valt att kliva ur vårt förhållande.
TACK DANIEL!

Vet inte vad jag ska skriva mera, riktigt rörd av detta.
Kanske inte är någon känslokall B.I.T.C.H ändå. *ler*
Kanske fyller på bloggen när jag kommer hem ikväll, har ett möte efter jobbet men nås på mobilen.


image16

Har varit hemma i några timmar nu.. har hunnit med en del.
Pratat med lite vänner både på nätet och i telefonen.
Facebook har roat mig en del ikväll, har funnit vänner sedan jag var riktigt liten.
Sedan har jag läst lite i dagens bibel, säkerhet på en byggarbetsplats...Mycket ska man kunna som säljare.

Jag har även bäddad rent i sängen igen, så skönt att sova i nybäddad säng. Tvättat kläder och städat så nu ser lägenheten kanon ut. Får passa på nu när Moa ska till sin far, då får det faktiskt vara rent och fint i några dagar.

På tal om Moa... idag har hon testat sin mors släckningskunskaper.
Visst att jag har hört talas om att folk eldar upp exet grejor men idag eldade Moa upp sin pappas post.
Ett brev va faktiskt ganska viktigt så han får beställa en nytt.
Satt och lyssnade på musik när jag kände att de luktade bränt.. kontstigt... jag har inga lampor tända.
Gick ut i köket och där hade det precis börjat brinna. Moa hade slagit på spisen vilket hon inte brukar göra längre.
Fick iallafall stop på det, som en sån där gammal väktare som man är.

Blev inget springande ikväll, blev brandövning istället. *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0