Googlat på Lina.

image31


Det första man får upp är en riktig förklaring om namnet.
Sedan blir det bara värre och värre-

Kvinnonamnet Lina är en ursprungligen en smeknamnsform av namn som slutar på -lina, till exempel Evelina och Karolina.

Det äldsta belägget i Sverige är från 1802.

Namnet är vanligast på personer födda efter 1980.

Happy Lina.
(De stämmer, är ju nästan alltid glad)
"All work and no play makes Lina a dull girl".
(No comments)
Lina tar en närmare titt på världen!
(Ja, om inte annat på världens energisystem)
Pysseldag a la Lina.
(Ja nog att jag gillar att pyssla och inreda men en egen dag?)
Lina är en ung flicka som lever sitt liv i Finlands huvudstad och går första året i gymnasiet.
(NÄÄÄÄ! Lina är en 27-årig kvinna med tantvarning som arbetar på Securitas med alla andra tok)
Lina - what in the world could make a brown eyed-girl turn blue?
(Ja, jag är iofs brunögd.. med samering)
Brons till Lina.
(Oh, tack, i vadå?
Och alla älskar verkligen Lina.
(Det är ju det jag sagt hela tiden, problemet är att alla inte förstått det ännu)
Livet med Lina.
(Frågan är hur det är att leva med mig egentligen. Enligt exet va de helt underbart *ler*)
"Du är jätteduktig Lina. .
(Tack, jag vet!)
"En Lina för mycket."
(Jag är inte överflödig, de måste vara någon annan)
Åhh, Lina är så töntig, hon klagar över att hon är ful på bild.
(Jag är väl aldrig ful? Eller?)
Singel-Lina!
(DET ÄR JAG!!; Vilken fullträff)
"Jag heter Lina, vad heter du?"
(Finns det någon som missat vad jag heter?)
"Det bästa med dig Lina är..."
(VADÅ?)

LINA - Link Interface Node Administrator

(Vet du inte heller vad det är?)
Lina och Mattias träffades helt oplanerat i sina fullgående liv på varsitt håll våren 2000.
(Nä, jag träffade en Mattias 1998 därmot, på skolan, och vi va tillsammans i 2 år)
Joost är bäst på fet lina.
(Jag är allt utom fet!)
10 meter lina.
 (Närmare 1,7 m)
I området ligger Lina lersjöar.
(Ok??)
Lina är född 1996.
(ICKE! 1980 närmare bestämt)

Lina blir undersökt med ultraljud

(Ja, de blev jag väl när jag väntade Moa)
Och så fick man gå på lina.
(Denna mening verkar vara poppis på nätet. Här sparkar vi inte på de som ligger, vi går på dem)
Lina lever med halvt hjärta.
(Ibland kan de kännas så..)

De va de 20 första sidorna på google. Ett visst urval har genomgåtts.
_________________________________________________________________________________

Mötte Nilla på jobbet nyss. Hon va ju också ute i Lördags..
Jag har glömt bort att ringa henne. Vi skulle ju träffas och mysa lite... *ler*
Finns ingen roligare människa en henne.
VI lärde känna varandra under kriminalvårdsutbildningen för några månader sedan och är lika sjuka i huvudet båda två.
GÖTT!

Nu ska jag åka ut till Birsta och trava runt en byggnad, måste mäte hur lång tid det tar att gå runt den.
Är det inte ett roligt jobba jag har!!
Höja volymen på Daughtry i bilen och avreagera mig lite efter eftermiddagens övriga händelse.
SUCK! Inte ofta jag blir ledsen och besviken men idag har någon lyckats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0