TIMRÅ - MODO

image5


Ikväll spelar Timrå - Modo.
Hade tänk se matchen på Daltons men de går ju inte när man har Moa.
Jag får följa den på nätet istället.
Tror ärligt talat Timrå vinner den här matchen. Timrå är revanchsugna efter matchen mot Färgestad.
Plus att Modo SKA förlora!!
Nog om detta..

Min blogg dog idag, vet inte riktigt vad som hände men jag har fått gjort om den från scratch.
JÄKLA BLOGG!

Annars har jag varit ute och sprungit/ halvjoggat/ släpat mig runt min lilla slinga med Moa pulkan.
Det gick ganska bra, fick ju inviga min nya pannlampa.
Jag älskar verkligen att vara ute och springa när det är mörkt och kallt.
Rensa huvudet på lite tankar.
image6
Så nu efter över en timma ute i mörkret ligger jag här i sängen och lyssnar på musik. Skönt att vila ut i mörkret.
Hör hur Ymot snarkar och hur Moa sprattlar lite innan hon ska slå igen sina små vackra ögon och somna.
Sååå... vad lyssnar jag på idag då?
Chris Cornell, Daughtry, Sonata Artica och Hinder.

Funderar lite över vad som sker i mitt liv, på vissa utvalda människor som betyder lite extra. Vill du vara en av dem?

För mammsens skull, här har du svordomvisan med Magnus och Brasse:
www.youtube.com/watch?v=oIDNxDz2wc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0