07.10 godmorgon omvärlden!

Vaknade 07.10 av att moa sa mamma vakna. Ja, godmorgon då! Gårdagen var otroligt rolig. Fick 2 skamliga förslag som jag tog mer eller mindre som skämt, åt god mat, skrattade åt grabbarna när dom bowlade. Skoj att komma grabbarna lite närmare, dom är ju mina kollegor även fast företagen inte ligger under samma koncern längre. Hämtade moa strax efter 22, plockade senare upp alex och hennes vän g (han steg i mina ögon igår, denna gång var han riktigt go och trevlig... Men inte som favoriten oskar) sedan var det dags att hämta pappa pucko och rulla bilen mot välbekanta vyer. En otroligt rolig kväll med flera skratt. Sjuka människor. Och för att klargöra en sak: mina bröst pratar inte! Då måste man prata med ansiktet. Så nu sitter jag här med moa som slår mig i magen med en vällingflaska. Skitunge! Något fattas dock.. Ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0