Abstinens...

Det kryper i kroppen på både mig och Ymot, båda vill ut i solen.
Tyvärr så hinner vi inte ut och leka nu eftersom vi skall åka och laga bilen.
Men vi har varit ute i skogen i nästan en timme och busat och lekt.
Jag har lite abstinens efter löpning när det är så här fint väder. Vill ut i skogen!
Kanske hinner gå en sväng med Moa och Ymisen uppe på LV5 nu när vi ändå skall dit.

Nu ringde min lilla PP. Verkar som dessa ungar saknar mig lika mycket som jag saknar dom.
-Ska du med mig och Alex och käka pizza.
Ja det hade jag jättegärna gjort om jag inte skulle laga bilen.

Den sista timman har bestått av städning. Det luktar såååå gott här inne nu.
Nydiskat, dam(m)sugit, skurat golv, plockat i Moas rum/förråd, bytt sängkläder och tvättat 4 maskiner kläder.
Skall snart ner och hänga upp mina nytvättade mattor så jag kan lägga på dem ikväll.
Jag kommer må som en "prins" när jag kommer hem ikväll.


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha.. o jag från Jönköping *moooorrr* haha
Bloggfight yeaaah ;)

2008-04-01 @ 18:06:22
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Minna

haha :D
haft en bra dag?

2008-04-01 @ 19:13:34
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: H

Du skulle ha sagt nåt och åkt med barnen och ätit pizza i stället.

2008-04-01 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0