Är det rätt människa som saknar mig?

Anonym om Ändrat kontrasten lite..

Tänk att du är så jävla söt och sexig!
Saknar dig!


Fick denna kommentaren idag. Blir alltid lika fundersam när jag får sånt.
Nu lät det som jag alltid får sånna här inlägg men det får jag verkligen inte.
Är det då den människan jag vill skall sakna mig som saknar mig eller finns det flera som har en anledning att sakna mig.
Vad jag vet finns det bara en människa som borde sakna mig och jag tror inte han skulle vara helt anonym...
Konstigt men trevligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr så är jag för feg för att röja mitt namn.
Det skulle såra någon och det klarar jag
inte.
Resten får framtiden ut visa

2008-04-22 @ 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0