Är detta ett skämt?

Visst att det är 1 April men detta börjar faktiskt likna ett skämt!
Sitter här och dagdrömmer, JAG DAGDRÖMMA? FNYS!
Det är inte likt mig att sitta och fantisera om saker och ting, jag lever i verkligheten... eller levde.
Kommer på mig själv att jag rynkar ihop ansiktet sådär så folk brukar påpeka att jag ser konstig ut.
Pressar ihop läpparna som jag tydligen alltid gör när jag är viktig och saklig. JAG DAGDRÖMMA?!

Nu ringde telefonen så jag fick nått annat att tänka på. Jobba på Birsta City på Fredag kanske...
NJA! Varför inte?! Skall kolla om jag kan fixa någon barnvakt bara. Älskar ju dom där extra väktarjobben.

Men så va vi tillbaka till dagdrömmandet igen...



ATTANS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt :D

2008-04-01 @ 10:40:41
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0