Är inte livet underbart!

Tänkt att något som kan vara så negativt i andras ögon är så positivt i mina.
Jag mår som en prinsessa! Tack Fredde för att du lyssnat på mig innan problemet löste sig.
Saknar samtalen med T, han var också lätt att prata med. Lika go och mysig som min vän Fredde fast mer attraktiv. (Förlåt Fredde, men du vet vad jag sagt om T)

Solen skiner och alla problem utom ett är löst, men det ordnar sig nog så småningom det med.
Men nu skall jag fylla på min kopp kaffe. Kanon att dricka kaffe när jag har magsår.
Läkaren påpekade att jag kanske borde dra ner på kaffedrickandet.
VA!? DRA NER PÅ VADÅ?! NÄÄÄÄÄÄ! Mamma S är ingenting utan sitt kaffe.
Ni vill inte umgås med mig utan mitt kaffe. Jag skyller min underbara inställning till livet på kaffet!
Kaffe är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0