Arbeta som om du skulle leva för evigt...

... Älska som om du skulle dö idag.

Då var det dags igen. Nu sitter man här på kontoret igen och skriver ut lite papper.
Skall snart sätta mig i bilen och rulla mot Östersund. Hoppas på att det kommer bli en givande dag.

Pratade med Fredde lite när jag åkte ner till jobbet. Pratar inte så mycket om hur jag mår med mina vänner men Fredde vet. Även fast vi inte ses så ofta längre så tar vi alla tillfällen vi får att ringa och prata skit med varandra.
Han skrattade gott åt fröken S idag, påpekade att jag nu lät som mig själv med viss nojja men ändå försvarsmässigt kaxig. Fredde känner mig så väl och är den första som sagt åt mig precis vad han tycker jag skall göra. Inga krussiduller där inte. Grattis Övik!

Nä, nu skall jag gå och sätta mig i fikarummet med P-Annika och prata lite skräp innan jag skall gå till postrummet och häfta ihop lite papper för dagens bravader.

Tänker på dig gubben!



image381

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0