Blev ett och annat skratt under natten trots allt..

Pratade med Alex inatt, hon hade kommit hem från en fest i stan och var lite smålullig fortfarande.
Så roligt att höra hennes utlägg om människor i hennes omgivning, vännerna, grabbarna och "grabben".
Jag vet själv hur jobbigt det kan vara med kärleken även om jag ändå är rätt förskonad av dåligheter. (Trots skillsmässan)
Tycker verkligen om att sitta och prata med henne, ibland beteer hon sig som en typisk 16-17-åring och ibland så är hon så förståndig att man börjar fundera vem som är vuxen i familjen PUCKO.
Natten gav mig iallafall ett och annat skratt trots tjaffs med någon annan.

Nu sitter vi iallafall här, jag och Moa, uppkrupen i soffan och fryser. Troligtvis för att det är rätt kallt och för att jag är otroligt trött. Vi småäter godis till frukost. Gott med absolut inte nyttigt. Kanske skall göra som Egoina, äta ostbågar istället, det kanske är nyttigare. Moa valde dock bor godiset mot en knäckebrödsmacka.

Vad dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt. Hade väl en del planerat men vi får se vad dagen har att ge.
Jag skall in till stan och se om min bil är klar. Är så glad att H kollat igenom den åt mig. Tydligen blir detta dyrt!
Pappa PUCKO skall ut och åka Hoj idag så jag kan fortsätta låna hans bil under dagen.
TACK!!

Kommentarer
Postat av: Egoina

jepp, gör det! :)

2008-04-06 @ 18:39:49
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0