Dagens frågestund.


Är du kär? NEJ!
Hur tidigt stiger du upp? 6:45 varenda vardag, helgerna runt 9-snåret.
Vem/vilka vet mest om dig? Mamma garanterat, sedan Fredde och Annelie.
Gillar du att slåss? Men min bror.. JA!
Vad ska du göra ikväll? Jobba undan lite eftersom jag är på resande fot imorgon igen. GÄVLE nästa!
Har du utländska föräldrar? Inte vad jag vet.. Mamma? Nått du inte berättat?!
Var har du ont? I vänster arm pga personliga anledningar.
Är du bra på att måla? Ja, det erkänner jag faktiskt att jag är. Ingen blyg svensk här inte.
Vem kramade du senast? Moa såklart!
Vad längtar du till? Sommaren lockar mycket just nu, annars längtar jag efter gubben.
Vad heter dina husdjur? Ymot och Killer. Ymot efter min avlidne far, Blir nästan Tommy baklänges, och Killer för att han skulle bli en killer, han skulle ha hetat Mes istället.
Har du körkort? Ja både skoter och bil.
Favoritgodis? Fizzy Bottles och Melongodis. Älskar även choklad. Köp en påse med dessa och jag är fast.
Morgon- eller nattmänniska? Enligt vissa sover jag ju aldrig så.. båda.
Sparare eller slösare? Var slösare i yngre dagar, nu vet jag exakt hur min ekomoni ser ut.
Bio eller promenad? Promenenad tror ja. Gillar att se film hemma i soffan.
Är du kittlig? Dödsstraff på den som testar!
Rädd för insekter? Nä, dock så gillar jag inte när dom kryper på mig.
Anser du att du är stark? Nä men tjurig så jag vinner oftast på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0