Dagens ros..

... en stor bukett rosor till XX då hon är den mest underbara person som finns. Du vet vad du betyder och hur mycket. 
Kram XX


Jag vet inte vad jag skall skriva ang denna. Tack kanske?
Det gör mig väldigt glad att en människa ser mig så men jag kan inte förstå hur han fortfarande kan tycka att jag är den underbaraste människan som finns efter allt vi gått igenom. Så bitter som han var när jag lämnade honom.
Dock glad att vi är någorlunda bra vänner idag, även där med ups and downs.
Men jag gör allt för Mojjan, även om jag måste umgås lite med den människan som sårat mig mer än någon annan på alla sätt och vis.
Jag kan inte uppskatta den som jag kanske borde göra. Jag har gått vidare.


Gårdagen spenderades hos familjen PUCKO. Det blev inte så mycket gjort men jag fick iallafall prata av mig.
Pappa PUCKO är en otroligt snäll människa, så glad att denna familj finns i mitt liv.
Den långa och varma kram och den axel jag fick gråta mot igår betyder mycket.
Även en ursäkt riktad till Alex eftersom jag verkligen sett fram emot att träffa dig gumman, men mitt humör var sämre än någonsin igår. Vi får ta igen det i helgen!

Även glad att T ringde, du förgyller min dag.
Att Fredde alltid kollar hur jag mår, oftast bra... igår lite sämre.
Och så Annelie såklart! Hade jag varit homosexuell hade du varit mitt första val gummsan!

Nu skall jag fortsätta le åt min mors glada samtal nu på morgonen. (IRONI!)
Tänk att jag börjar förstå att mitt humör kanske inte bara kommer från min far sida, han va mesig om man jämför med min mamma. Krut i gammkärringen! Älskar dig mammsen!

Skall skutta upp en trappa och se om pappa PUCKO dykt upp, får jag något sällskap på "niofikat"?

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha men jag hade en skitdålig dag iförrgår :P Allt jag gjorde var bara piss ^^

2008-04-17 @ 08:40:19
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Anonym

Lovar dig gums. att den dagen jag konverterar till att bli gay är du
min...hahaha

2008-04-17 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0