Daltonsbrudar!

Postat av:

Tycker att du ska hålla dig till Bishop och Oscar... för att bevara ditt rykte om inte annat...Daltonsbrudar får ju ett icke bra rykte. ÄVEN om man känner vakterna



Jag förstår vad kommentaren betyder. Jag är defenetivt ingen Daltonsbrud men så länge jag vet det så kan jag gå dit och ta en öl med högt huvud.
Jag är inte rädd för att få ett sådant rykte, finns inte många ställen där jag inte kan anpassa mig.
Vill människor tro att jag är en Daltonsbrud för att jag går dit och tar en öl, pratar lite med Svensson och Söderberg i dörren, så får dom gärna tro de. Ser dom inte mig för den jag är kanske som skall leta en annan tjej.

Jag är ingen typisk Oscarbrud heller.
Där har de ryktet om dig att vara överklass, diviga och skitsnygga.
Jag är varken överklass, divig eller skitsnygg. Jag är jag..
En öppen social tjej, oftast med ett leende på läpparna och glimten i ögat. Jag har roligt och vågar bjuda på mig själv. Jag bär mina kläder för att jag trivs i dom och tycker de är snygga, inte för att de är inne och jag vill vara som alla andra. Jag sliter ihop mina pengar själv och har alltid fått göra de. Jag är en ensamstående mamma så jag lägger pengarna på annat än dyra märkeskläder och smink.
Så skitsnygg? NÄ, men jag är rätt rolig och trevlig. Vet att jag inte ser ut som en skata men det är väl mina personliga små egenskaper som skall locka ett blivande offer... eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm... själv ser jag oscar som ett ställe som alla andra förutom bottenskrapet håller sig till. Även jag är ensamstående förälder och varken en innemänniska eller gåutmänniska...

2008-04-16 @ 10:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0