Dom pratar inte...

Jag har snoppat av killar på diverse sätt men hur långt skall man behöva gå för att förklara att man inte är intresserad?
Bardisken på krogen.. spelar ingen roll om det är Dallan, Oscar, Bishop eller Primero, överallt försöker män ha en konversation med mina bröst. DOM PRATAR INTE!
Jag tycker inte om när folk möter min blick på stan och följer mina steg som det stod KÅT i pannan.
Jag är troligtvis inte kåt på just den människan!
Jag bjuder gärna på den 5-krona det kostar i telefonkiosken för att ringa någon som bryr sig!

Är denna anonyme "vän" någon jag glömt visa att jag inte är intresserad?
Är det någon jag över huvud taget har träffat? Ibland börjar man ju undra.
Jag hoppas dock att människa jag ser ett visst intresse i förstår de, eller är jag lika otydlig åt det hållet?

Är det jag som är otydlig eller du som är dum???!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog jag som är dum.
Vi har inte träffats på nån krog

2008-04-22 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0