Dumt att fundera..

Ju mer jag funderar desto mer förlorad i mina tankar blir jag.
Det va ju inte meningen att det skulle bli så här. Varför kan jag inte tänka klart och rationellt?
Mitt i alla dessa tankar sitter jag och försöker jobba, har ingen deadline men tänkte försöka få till något så min chef fortsätter är nöjd med mig. From idag kommer jag väl iofs få mera tid över.
Fick även en förfrågan på MSN hur min bakgrund ser ut och här kommer den.
Min bakgrundsbild har jag tagit för snart 2 år sedan, när Mojjan var lill-liten och alltid hade GAIS-tutten i munnen. Sedan har vi alex blogg, en msn-chatt med Moas pappa, msn och photoshop med en bild tagen på åreskutans topp som reklambild för Folkpool.

På den lilla gula post-it-lappen står det: Ännu en underbar dag fylld av ironi.

image357

Kommentarer
Postat av: H

Dags att byta bakgrunds bild va ?
Det finns bara ett lag från Göteborg och dom är
BLÅ VITA.
Och har vunnit UEFA cupen.

2008-04-11 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0