En sista bloggkoll nu innan sängen..

Kollar igenom favoritbloggarna en gång till innan jag somnar.

Maria,  Ingen uppdatering sedan sist jag kollade, fortfarande den roliga bilden med Elin.
Elin, Här har det kommit ett inlägg, dock ingen rolig illustration eller bild. Hon har börjat fota en massa snygga bilder igen.
Alex, Här har det minsann skrivits om mig idag.
Egoina, Här uppdateras det ofta vill jag påpeka. Alltid nått nytt och roligt att läsa,
Lari, Min eldiga kock har inte skrivit så mycket på länge. Tur att man når hans privatliv genom MSN och facebook.
Med små förhoppningar att det är Annelie som tar upp hans tid.
W, Här uppdateras det sällan på helgerna men det va ju värt en titt iallafall.

Mytens blogg har jag länkar längre ner under dagen och tycker att alla borde läsa hans blogg.

Nu har jag uppdaterat mig själv om bloggvärlden i brist på bättre göromål. Nu skall jag snart förflytta mig från soffan till sängen och stänga mina vackra små bruna ögon.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

när du ändå är igång så kan du ju läsa min blogg också ;)

2008-04-12 @ 23:05:01
URL: http://josefiner.blogg.se
Postat av: H

Skål och tack för en till

2008-04-13 @ 00:27:00
Postat av: Annelie

Ibland önskar jag att vi bodde grannar...
kunna gå över o bara prata när det behövs...

2008-04-13 @ 00:43:28
Postat av: egoina

haha tack ;)

2008-04-13 @ 10:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0