ENGLA!

Har fått många sms i dag, även skickat några vidare.
Dessa har handlat om Engla. Hela svenska folket verkar ha varit involverad i denna händelse på något sätt.
Många har frågat mig hur man sätter rosen framför på msn. Man går in på personliga inställningar och skriver  (F) framför namnet. Detta är det vanligaste för att få fram rosen, om de inte fungerar så kolla dina uttryckssymboler.

Sedan svarar jag på H´s kommentar.
Hos mig kommer det lysa ljus i mina fönster i flera dagar för Engla. Det gjorde det även igår.
Säger fortfarande som Mange Myt, låt de använda honom som levande måltavla när de övar till jägarexamen.
Så glad att Mojjan är för liten för att förstå vad som händer på nyheterna mamma tittar på...

Har dock en bekant som förstår detta väldigt väl. Han har jobbat med denna hemska människa och idag insett vilken människa detta var. Tänk att leva med en människa som man sedan får veta har mördat.
Jag tänker även på dig gubben! Många kramar till dig!


Tänker en del på Ida, Moas storasyster. Hon är en sådan tjej som älskar alla människor och kan följa med vem som helst som tex har en söt hund eller liknande. Minns vilka problem vi hade med detta när jag levde tillsammans med Mojjans pappa. Jag har letat denna lilla tjej många gånger, som tur är har hon alltid varit hos någon kompis och glömt att säga till. Har även stoppat henne en gång när hon följde med en okänd man med en liten tax. Som tur var det en av våra grannar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0