Fler ideér för dagen..

Fick precis veta att det är Innebandy SM i stan. Min kära kompis Danne dömmer så man kanske skall åka in och kika lite och det inte blir Paradisbadet. Jag är även lite sugen på att åka lite skoter. Fick ett sms för en stund sedan att några gamla kompisar skulle ut och åka idag men då får jag åka 10 mil innan jag får leka.
Nja.. svårt val!

Just nu kokas kaffe, jag måste komma igång.
Mojjan har precis vaknat och hon är på strålande humör. UNDERBART!
Hon pratar en massa T2 idag, den lilla av systrarna T.  Tydligen vill Mojjo att dom skall åka pulka i snön.
- Ya pulka öö. Mamma! Ya mamma! Ya pulka öö!
Mojjan är en sådan unge som säger sakerna tills man svarar JA, och så säger hon det en gång till bara för att bekräfta vad hon sagt. Hon är otroligt lik sin far.. haha! Kan ju skylla på honom eftersom han inte kan försvara sig.


Nu kommer Mojjan dragandes med sitt täcke så nu skall vi mysa i soffan.


Kommentarer
Postat av: emma

Innebandy SM?
Vilka spelar? :)
Så söt header .

2008-04-12 @ 09:59:07
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0