Gamla kommentarer..

Vissa kommentarer man får här på bloggen värmer starkt.
De finns ett fåtal människor jag kan säga att jag älskar men Annelie är verkligen en av dem.
Du lyfter mig när vardagen känns grå, Love Yah B.I.T.C.H!

Anonym:
"Nej! Du är ingen supermänniska du är XX och du är bra dom du e. Sträck ut en hand till dom som ger dig en han och resten kan du skita i."
Vet faktiskt inte vem som skrivit det, tydligen någon som vet vad jag heter egentligen.

Annelie:
"du är ivsst en ûbermänniska...
Du får mig att må bra när tårarna rinner genom bara ett samtal.
Du är BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSTT glöm inte det."

BGN:
"Tänk på ordspråket "Ta hand om den du älskar annars är det någon annan som gör det."
Tyvärr är jag för gammal (fniss)"
Jag har växt upp med de ordspråket och lever efter det så gott jag kan.

Annelie:
"Du vet om att du är världens bästa tjej!
ÄLSKAR DIG GUMMAN!
Bara så du vet så vinner du..."


Gabben:

"Gull unge :)"


H:
"Vet inte vad det är frågan om men varför blir jag glad att höra i från dig..:)" 

Lari:
"Men du hade inte kunnat bjuda mig på dina scones.. men jag hade kunnat bjuda dig på mitt bröd..;)"
Lite fri tolkning på den såhär i efterhand. HAHA!

K:

"Det är nog inte bara du som saknar Tommy. De gör vi nog alla som stod honom nära. // K"
Vet fortfarande inte vem K är men denna kommertaren värmde och fick mig tårögd.

Jennie:
"Din blogg har nu blivit en av mina måsteläsa-bloggar, du är ju en mästare på cliff-hangers tjejen! Blir så nyfiken på vad det är som händer bakom ridån.
Mästerligt, hoppas du fortsätter skriva."
Dessa cliffhängers lär bli fler nu när livet tagit ännu en vändning.

T:
"jag tyckte att du verkade bekant när jag såg dig och moa, på bitline idag. jag visste att jag hade sett dig tidigare i något samanhang... blev helt fachinerad av din blogg.. måste fortsätta läsa nu.. Ha en fortsatt trevlig kväll!!"
Denna kväll var oslagbar! Sara var verkligen på G.







 


Kommentarer
Postat av: alex

hahah, fick du en liten överaskning imorse på jobbet??;D

2008-04-02 @ 15:35:26
URL: http://larssonalex.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0