Gillar min anonyma kommentator!

Postat av:

jag dömmer inte heller! det är inte det. Tycker bara att du verkar vara en reko tjej och gillar helt enkelt inte att du går på daltons. =)) Kanske är lite dömmande trots allt! Som sagt jag går aldrig på Daltons själv och det pga att jag av erfarenhet vet att det är det place in town som har mest bråk och flest anmälningar på sig under en kväll. Även fast det är ett litet ställe kan inte vakterna jobba själva utan måste alltid vara minst två st. Hur som helst... Kroglivet i S-vall suger!



TACK! Får jag väl börja med att säga. Jag anser mig själv vara ganska reko. Åtminstonde rak och ärlig och det är inte många som klagat på mitt sällskap hittills. Blir lite varm i hjärtat när jag läser det du skriver.

Jag hade också samma syn på Dallan som du, har väl det till viss del fortfarande. Dock så har jag aldrig varit med om bråk när jag varit där.
Började gå dit i höstas pga krogvakten Svensson som står mig väldigt varmt om hjärtat pga flera anledningar.
Sedan så är Söderberg min släkt så han lockar också en del de få kvällar han jobbar.
Kanske kan skylla en del på mitt jobb med. Har man arbetat som väktare så pass länge som jag har så ser man skiten var man än är.
Är inget hela-kvällen-ställe men helt ok för en första öl. Dock så gillar jag som ni kanske förstått Bishop bättre.

Håller med om att utbudet i Sundsvall kanske inte är det bästa. Inget jag drabbas så mycket av idag men de få gånger man går ut saknar jag ett Harrys. Harrys finns i Övik och Östersund.. vilken stad skall man välja?

Åh vad jag blir sugen på att sitta i solen och dricka en kall öl nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra! Då vet vi var vi har varandra! =)) Vi kanske kan enas om att en kall öl en solig dag på hemmaplan med trevligt sällskap är det allra bästa?

2008-04-16 @ 12:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0