Hemfärden från Övik.. och dagens Annelie.

image378
Länge sedan jag skrattade så mycket som på vägen hem idag.
Med sommardäck och släpvagn på snöig och dålig grusväg har vi idag
tagit oss från Övik till Sundsvall via Bollstabruk.
Det har hoppats och skuttats, slirats och sladdats hela vägen.
Men kul va de!
Inte nog med en hoppig färd så hade jag världen sjukaste människa med mig i bilen. Jag kan inte mer än le.

Hur har dagen i Övik varit då?
Jo, jag fick en hel del gjort. Nu är lag laddad inför Fredagens möten i Sollefteå.
Skall även ringa och se om jag kan få med min en av 
grabbarna på orten som kan lite mer historia om kunden.
Kommer gå som smort! 
Hann även med att handla på Kicks och mysa med en kopp kaffe på stan.
Dock ensam..

Nu har iallafall jag och Mojjan kommit hem och busan skall sova.
Själv skall jag krypa ner i badkaret och slappa en stund.
Önska gubben kunde krypa ner bredvid mig.


Dagens Annelie:
Nu är det vår för nu bär väktaren kortärmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0