Hemma, nedkrupen och på bra humör igen..

Nu har jag fått skällt och gnällt av mig till Anneli så nu mår jag helt OK igen.
Nu myser jag och Mojjan i sängen. Självklart vaknade hon när vi kom hem.
Så nu blir det nog tyvärr en lång kväll.

Själv njuter jag verkligen av att ligga i sängen, tänk om hon kunde somna bara.
Jag måste äta något, har inte ätit sedan kl 12:30.. AJ AJ!

Måste erkänna en sak ikväll. Jag gillade omedvetet Tokio Hotel.
Har en favoritlåt jag brukat spela i bilen men har aldrig orkat brytt mig vilka som gjort den, har aldrig orkat läst bak på skivfodralet. Fick den skivan när jag bodde i GBG för snart 2 år sedan.

Slog upp låttiteln på youtube nyss och insåg att de va Tokio Hotel, dom jag hade bestämt mig för att inte lyssna på eftersom jag tycker att alla andra gör det... men men.. typiskt mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0