Idag får jag tillbaka min bil..

Åh, min älskade bil. "Grisbilen" även kallas av Fredde. Idag får jag tillbaka min älskade Knut.
Även fast jag fått låna en bil av Pappa PUCKO så är ändå Knut den jag vill ha.
Om bara 30 minuter skall jag få hämta honom. Tyvärr har jag insett att han försöker ruinera mig.
Han är som ett krävande fruntimmer, han ska bara ha och ha!
Nu vill han ha en service, ett nytt reläkort.. och om inte det vore nog vill han omprogrammeras också.
Men vad gör man inte för männen i sitt liv?!

Lova att inte berätta för honom att jag gör allt det här för att han möjligen skall få flytta till en ny familj... shhhh!

Kommentarer
Postat av: H

Du får väl bjuda ovan nämda Fredde på skjuts nu så får vi se om han kallar den gris bil fortfarande eller?

2008-04-10 @ 11:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0