Jädra bildäck!

Fick hjälp med däcken idag och har även lämnat in dem för att kränga över sommardäcken på vinterfälgarna.
Tyvärr så hade jag fått med mig reservdäcken istället för ett av de 4 orginaldäcken.
Har tvingat min bror att komma ner med däcket i morgonkväll om dom vill få en av mina Tv-apparater. (Haha va kul det lät att inte bara säga/skriva TV)

Postat av: FLE
Tror att du och jag skulle kunna bli så otroligt bra vänner... genom att läsa din blogg inser jag att vi tänker så lika...

Jag är alltid öppen för nya vänner men för det krävs det att min anonyma vän FLE avslöjar sin identitet.


Övrigt består min dag av tvättning eftersom jag rymmet mot Stockholm på Torsdag. Eller närmare bestämt Bålsta.
Det skall bli riktigt mysigt att komma iväg och jag tror verkligen det behövs för att komma tillbaka i gamla banor.
Ikväll skall jag åka ner till familjen PUCKO och klippa lille PP. Han måste ju vara snygg till Valborg eller Valberg som både PP och Alex säger av någon anledning.

Nu ska jag se till att min lilla Mojja får i sig sin mat och sedan skall vi lägga oss i badet innan vi skall hänga tvätt.
Haft en underbar dag i det stora hela idag och jag hoppas detta håller i sig.
Som H skrev för några kommentarer sedan. Hoppas hettan håller i sig och inte slocknar som en majbrasa.
Upp till gubben.. (ja jag lägger all press på honom)


image427

Kommentarer
Postat av: H

Slarv maja ;)

2008-04-28 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0