Knut is back!

Nu har jag pärlan här hemma. Knut är lite svår att definera kön på.
HAN är min PÄRLA i feminin form. Vacker som få..


Han står här nere på arbetets parkering och glänser. Nu fungerar allt utom centrallåset och något mer.

Grabbarna hade fått order att inte byta något men gjort det ändå så lite less är jag men va fan, 4500,- kanske inte är hela världen även om jag kunde gjort det billigare någon annanstans.

Hade enligt H troligtvis även klarat det själv, man har ju gjort några timmar i en ford... under en ford.

Är ju lite motorintresserad även om det inte syns på mig alla gånger när jag kommer i högklackade stövlar och upptryckta bröst.


Fick även en go kommentar av en av verkstadskillarna. Han såg mitt ID som nästan alltid hänger i byxlinningen.

-Jasså, är du väktare?

-Ja det är jag men just nu jobbar jag med det här på heltid.

-Men du som är så liten, jag lyfter ju iväg dig om jag vill (Har jag hört den förrut?)

-Ja, men jag behöver sällan slåss.


Jag vet att jag är liten och smal, men det är sällan jag haft problem när jag jobbat.

Ändå har jag gjort 100-tals timmar i Göteborg på ront och utryckning, stött på massor av jobbiga människor men aldrig hamnat i bråk där jag måste tagit i någon. Det värsta jag gjort är nog att jag lagt handen på axeln på en missbrukare medans vi väntade på polis. Även små flickor kan!


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Okey okey, tack för tipset.. Ska kolla detta! :)

2008-04-10 @ 12:13:18
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur kan man sakna nån som man bara träffat två gånger?

2008-04-10 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0