Lite besviken blev jag allt..

Innerst inne kände jag på mig att ja inte skulle få besök men ändå hoppas man..
Lite besviken blev jag, såg så fram i mot att träffa dig! Kanske nästa helg? Jaha..
Har ingen lust att skriva nått mer om de nu. Jag hatar att se fram emot saker som inte blir av.
Men man blir bara besviken på sina egna förväntningar.

Tja, ska man gå ut ikväll? Sitta hemma och mysa med Mojjan i soffan? Ta en kaffe hos någon trevlig bekant?
Frågorna är många, svaren är få. Känner jag mig rätt blir det nog bara mys i soffan med Mojjan med glass, godis och kaffe.
Så glad att jag hämtade henne efter jobbet idag, visste någonstans att jag inte behövde barnvakt.

Vet en människa som kan få mig på kanonhumör igen. Dock så är denna människa upptagen i början av kvällen men sen... Jag älskar överaskningar och det har hon förstått.
Det är en människa som kan dyka upp på kvällskvisten med en godispåse och en bra film.
Hon kan åka 25 mil bara för att överraska mig. Bara för att göra mig glad när jag är nere.
En sån kille vill jag ha!


Ägnar mig åt Mårten Andersson istället... han på snart O´learys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0