Lunch och skogspromenad i solen.

Har precis kommit tillbaka från lunchen på Biteline. Blev lunch med en av mina kunder idag.
Alltid trevligt att kunna förena nytta med nöje.
När jag kliver upp för att gå ut ur "restaurangen" vänder jag på mig och där sitter D. Går fram och hälsar, får en stor go kram och samtalar lite. Vi bestämmer att vi ska ta en kaffe någon dag och prata gamla minnen. Trevligt!

Efter lunchen gick jag och lillgrabben en promenad i skogen ovanför jobbet. Solen sken och de var riktigt varmt och skönt. Lillgrabben ville inte hoppa in i bilen igen.
-Åh, matte! Kan vi inte vara och leka i skogen hela dan? Måste jag sitta i den hemska bilen? SNÄLLA! LEKA!
Pinne? Kasta kottar då? MATTE!
Nope, in i bilen blev det och tillbaka på jobbet.
Men varför inser jag nu när jag sitter här. Jag har 20 minuter kvar innan jag kan börja jaga kunder..
jag fastnar ju bara framför bloggen hela tiden...

Det glädjande med denna lilla stund på kontoret är alla småkaxiga sms som ramlar in i min mobil.
Får kommentarer om mina hemska leopardtrosor, om den lek som utspelar sig och om att jag inte vet vad jag ger mig in på. Men jag är tuffare än vad min motståndare tror.
Jag har tränat på bootcamp, bestigit högre höjder och har en fysik som inte är från denna värld...
Men andra ord.. stor i orden men liten på jorden.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar för lunchen
och trevligt sällskap.

2008-04-01 @ 12:55:14
Postat av: Anonym

stackars hund som skall behöva ligga i en bil

2008-04-01 @ 14:59:19
Postat av: Anonym

vissa gör ju vad som helst för lite uppmärksamhet... då får man stå till svars för de sms som skickas också!

2008-04-01 @ 16:01:20
Postat av: hannahjalmarsson

stackars vovve ;)

2008-04-01 @ 16:40:28
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0