Mycket bak och mat..

Bakade scones i morse, senare bakade jag chokladbollar/negerbollar med Moa, Emelie och Markus... sluta med att det bara var jag som gjorde chokladbollar.
Nu har jag precis skurit upp en stor köttbit och skalat potatis. Potatisen blir la gratäng innan det är klart och köttet är marinerat med vitlöksmarinad i väntan på stekning.
Känns inte som jag gjort annat än varit i köket hela dan.

Jo.. jag har varit med 3 ungar 2 - 5 år och handlat. Det var en upplevelse men det gick bra.
Roligt att vara barnvakt!
Vill verkligen busa med T2 och T3, de 2 busigaste barnen jag träffat.
Mojjan och T3 är så otroligt söta tillsammans. Själv gillar jag att busa med T2, härlig liten tjej.

Nä, nu ska jag busa lite med Mojjo..

Kommentarer
Postat av: H

Så du är en kvinna som vet din plats alltså.
Aldrig längre än 3m från spisen med undantag från barnpassning och dammsugning och uppfyllande av sin herres önskemål i sänghalmen. *Ler*

2008-04-13 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0