Norrtelje tidning har bästa aprilskämtet! Journalisten.se ligger 2:a enligt mig.

Ju starkare varor du köper desto mer rabatt.
Detta gäller Systembolaget!! Det kanske hade varit något..
Underbar idé från Norrtelje tidning.

Ett till underbart skämt fanns i journalisten.se. Där skriver dom om att umgånge på finlandsfärjor skall publiceras på en internetsite så män och kvinnor kan se vad deras respektive gjort under firmaresan.


Mina lokala tidningar består av: ST och dagbladet.
I st kan man läsa om ersättare vid avtjäning av straff. Det finns nog många människor som skulle vilja sätta någon annan än sig själv bakom lås och bom, då kanske straff skulle löna sig.
Dagbladet har jag inte hunnit läsa om ännu.

Jag hittade ett skämt igår med. TIMRÅ IK..
Hela matchen var ett skämt igår. Nu får dom komma tillbaka på hemmaplanen på Torsdag!


Bästa skämtet man kan göra är att använda busring.se.
Lilla Ola körde en sådan busringning på mig för ett par veckor sedan och jag blev verkligen arg. Blev så arg att jag slutade lyssna på vad kärringen på andra sidan sa. Han valde ett perfekt skämt eftersom jag varit med om exakt den incidenten på riktigt när jag bodde i GBG. Jag tände redan efter de 2 första meningarna.
Ljudfilen kan fås mot förfrågan och en massa pengar!


Kommentarer
Postat av: karin

mmm, sommar och hallon, längtar!

2008-04-01 @ 11:52:41
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0