Nya telefonnr igen.. SUCK!

Idag fick jag ytterligare ett nytt arbetsnummer. Vet snart inte vad jag heter, bor eller har för telefonnummer.
Hoppas mina vänner har överseende med att jag byter nummer hela tiden.

Denna morgon slog jag upp ögonen med ett leende på läpparna. Länge sedan jag sovit så gott och drömt så sött.
Pga feber så vaknade jag i en plaskblöt säng men det kan jag överleva om jag får må så här bra.

Sitter dock och gäspar och försöker nå en massa kunder. Idag är det Def Leppard som låter ur högtalarna på mitt kontor. Skall nog gå upp en trappa och prata lite med MS snart, fick nyss ett sms ang byte av jobb för hans del. Ska jag mista en av de roligaste kollegorna jag har nu? SUCK!

Nästa bekymmer... vad skall jag äta till lunch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0