Post till mig! + lite bloggkoll + en kväll med Tiffy.

För första gången ringde det någon från porttelefonen till mig.
Och om inte det var nog så var det paket.. TILL MIG!
Åh vad jag är nöjd och glad nu, mina nya visitkort har kommit.
Äntligen kan jag lämna ett visitkort utan en massa strykningar, ändringar och klotter på. På dessa är allt rätt, rätt telefonnummer, rätt adress... allt är rätt!
Tack!

Idag har jag läst bloggarna för första gången på ett par dagar.
Babbis blogg handlade om tatueringar, tabletter och goda vänner. (Tyvärr en låst blogg pga misskötsel av besökare) Hon skriver iallafall om sin pojkväns nya tatueringar som består av en massa AIK. Hon är inte lika stort fan som sin sambo över dessa tatueringar som pryder hans arm.
Tacka vet jag en liten ful Ådi.

Elin/Nevnarien spelar lite bra musik. En av få människor jag vet älskar Sonata Arctica precis som jag.
Dock så saknar jag hennes roliga bilder och snygga illustrationer. Skärpning ELIN! Sluta dubbelklicka på datorn och rita!

Egoina, min räddning i en trist arbetsdag har äntligen tryckt in en dagens Lindström. Men denna blogg får mig att le vid var och varannat inlägg. Tokiga tös!

De oskiljaktiga vännerna Linda och Jessica bloggar om liknande saker men idag handlar det om skönare samlag och rakade puppor på Jessicas och om mys med pojkvännen och mat på Lindas.

Och stackars Maria har hittat boven till hennes utslag på armarna. Så går det när man skall kräla på backen för att knäppa tjusiga bilder. (Ja, jag är bara avundsjuk på hennes foton, inte på utslagen)

De va de bloggarna jag orkade med idag, eller hann med innan jobbet skrek på mig.
Nu återstår 2 timmar av kundsamtal. Har en massa att fixa innan fredagen.
Och ikväll skall jag ha en nära relation med Tiffy.

image384

image385


Kommentarer
Postat av: Egoina

naw, tack så mycket :)

2008-04-16 @ 21:54:21
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Inspirationen kan inte alltid vara på topp vettu... jag är ingen maskin som skriver ut bilder, även om jag önskar att jag vore det... :/

2008-04-17 @ 08:09:02
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0