PP spränger postlådor..

Din lilla skitunge!
Nä jag skall inte skälla på honom, alla har vi sprängt en och annan postlåda.

Igår ringde PP till sin far för att försöka lura i honom att han inte sprängt sönder grannens postlåda, men precis som jag är PP en otroligt dålig lögnare så sanningen kom fram ändå.
Enligt hans far så är man för gammal för sånna busstreck när man är 14.. ÄR MAN?
Det är väl i precis den ålder man gör sånna saker.
Pappa PUCKO höll inte med om mitt resonemang vid fikat i morse så han gjorde en omröstning med hjälp av teknikerna.
-Är det normalt att spränga postlådor när man är 14 - 15?
Alla svarade glatt JA!
HAHAHA! Med andra ord har PP alla våra tekniker på sin sida.
Det kanske inte va det smartaste PP gjort och jag tycker nog själv att han skall skämmas lite vilket han säkert gör, men jag tycker för den skullen inte att det inte är normalt.
Plus att han faktiskt bett grannen om ursäkt samt betalat postlådan.

Tur att inte min mamma vet vad jag gjorde den där nyårsafton som jag firade på Gotland för 12 år sedan.
En och annan postlåda kanske försvann samt test av ljudförflyttning i garage under mark.
Dock så kan jag ärligt talat säga att jag aldrig höll i någon av kinaskott eller vad de nu hette på den tiden.
Skyller allt på Andreas och Fredrik, mina 2 kompanjoner.


image439

Kommentarer
Postat av: H

Skulle bara veta vad Pappa PUCKO gjorde i den åldern.
Jag vet! *ler*

2008-04-30 @ 12:49:07
Postat av: mamma

ja så har vi ju fått punga ut med lite pengar för andra små förseelser

2008-04-30 @ 14:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0