Problem löst! Check!

W. om Bubbelplast

Höjden av lycka är 300m bubbelplast och en mangel.

Tänk att en människa jag aldrig träffat känner mig så väl.


Nu är problemet som skapade mitt helvete igår löst. OK, måste ge kredit till Mojjans pappa för de.
Jag har inte mycket att tacka den människan för men detta säger jag verkligen TACK för!
Nu känns livet kanon igen.
Solen skiner, Mojjan och jag är hemma tidigt och det blir mys hela kvällen.
Ikväll skall jag och Mojjan städa och sedan krypa upp tillsammans i soffan med en stor burk glass.
Just nu grundar hon med kattmat.. MUMS!
Kanske även tar en långpromenad senare, det hade suttit gott. Gå stigen längst efter havet och bara lapa sol.

ÅH VA JAG ÄR GLAD IGEN!

Satt även och surrade lite med alla mina gamla väktarkollegor idag. Va så kul att träffa Lelle, Nilla, Camilla, Markus.. alla. Ska bli skoj att gå ut och göra ett kortpass på söndag.
Jag behöver verkligen få komma ut lite på fältet och känna den rätta känslan igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Såg att du hade fått dagens ros i dagbladet i dag.

2008-04-17 @ 17:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0