Shoppa till Mojjan..

Mojjan är ju med mig på jobbet idag och har redan doppat handen i mitt vattenglas, ätit en apelsin med tröjan, spillt jordgubbssylt på tröjan, blivit kompis med grabbarna. bajsat ner sig och trivs bättre på KH´s kontor än i konferensrummet med mig.

Med tanke på hur hennes tröja ser ut så måste jag åka ner på stan sedan och inhandla en ny.
Hon behöver ändå kläder så detta gör jag gladeligen!
Har ju ingen brådska hem för att passa dagistiderna idag så idag skall vi bara ta det lugnt och ha det bra.
Tänkte dryga ut tiden i Övik till 19-snåret så att Mojjan kan somna på vägen hem.


image411

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut en bild på gullungen!

2008-04-24 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0