Slut på ideér.

Tur att jag inte har någon deadline på PS-jobbet just nu. Jag har ju inte ens ideér till min egen blogg.
Sitter bara och leker, önska jag hade lika mycket ideér som Maria och Elin. Orkar ju inte ens vara ute och fota längre. Jag har ju varit duktig på sånt innan ju... suck! Börjar bli för gammal?

Nä, nu lägger jag ner det för ikväll och hoppas att T kommer och roar mig snart!
Har dock funnit 2 nya favoriter i musikvärlden som för mig varit helt okända, Seether och Blue Rodeo.
Dom delar plats med Sara McLachlan idag.

Datorn får stå på medans jag fortsätter dansa runt i lägenheten. Längtar efter nästa månads provision nu.
ÅH, va stolt jag är över mig själv.

Kommentarer
Postat av: Annelie

SNYGGT tjejen..

Tur för dig att du inte skrev något om mig som du sa.... eller vart fan skrev du det förresten??

2008-04-10 @ 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0