SMS

*PIP*
Ett sms i telefonen 04:13?
T3?, Moas pappa? Annelie? Vem skickar sms nu?
De va Alex! Åh va jag tycker om henne!

Hon frågade om jag sov och skrev att hon och P och hon var hemma från festen nu.
Skönt att veta att dom kommit hem. Jag hoppas verkligen att vi inte tappar kontakten.
Jag hoppas jag och Pappa PUCKO kan vara vänner i framtiden..

Jag tror att det löser sig och att vi kan bli vänner igen.

Jag har aldrig tänkt på vad väl fiskmåsarna hörs här nere.. men inatt har jag hört dem hela natten.
Ska försöka sova nu eftersom Mojjan snart kommer att vakna.
Märks att jag inte mådde så bra när jag kom hem igår, mina skor står bredvid sängen, jackan hänger på sänggaveln, mina kläder ligger i en hög på golvet och det är nått skräp på TV:n.
Men de går la över.


Kommentarer
Postat av: bgn

ja en sak är då säker. Det går över! Jag vet!
och världen är ju full av grodor att pussa (fniss)

2008-04-26 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0