Tågresan

Sitter på tåget och svär. Jag kan inte koppla upp mot jobbet och arbeta. Attans! Så nu sitter jag i stället och lyssnar på rascal flatts och är avundsjuk på tjejen mitt emot mig som har ett kanonstativ till sin kamera. Har precis rullat genom hudiksvall. Undra om jag skall åka hit på fredag... Blir nog tåget i såfall. Trivs mer och mer med att åka tåg, men jag gillar det inte. Åker helst flyg eller bil. Lite skeptisk till bussar och tåg. Sitter och läser smset jag fick 22.22 igår. Glad men väldigt förvånad. Tack! Nu ska jag försöka sova en timma innan vi är framme.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar den lila färgen, dock ser du att ha lite halvtaskig hy på bilden. vilket jag vet att du inte har

2008-04-22 @ 11:04:55
Postat av: W.

Ska man inte längre än Sthlm så är tåg bättre än alla andra färdmedel.

2008-04-22 @ 14:46:12
URL: http://romochcola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0