Ullis tillbaka på dagis.

Träffade Moas gamla fröken Malin när jag och Alex var på Birsta idag.
Fick veta att Ullis skall komma tillbaka. SÅÅÅÅ UNDERBART!
Jag gillar ju som många vet inte den nya fröken som börjat. Tyvärr kommer hon stanna men Ullis kommer tillbaka och hon Mojjan om.

Jag inhandlade en svart snygg skjorta och 2 linnen idag. Har även hämtat deklarationen efter min fars dödsbo samt mina sommardäck. SÅ morgondagen kommer bestå av jobb, jobb, jobb, byte av sommardäck och deklarera både för min far och för mig. JOBBIGT!
Kommer bli en jobbig stund att deklarera åt pappsen, det kommer nog komma en del minnen men jag måste göra det. Pappa PUCKO har lovat att han skall gå igenom den till helgen innan den skall lämnas in.

Nu ska vi äta pizzan vi värmt upp sedan igår.
Bloggnördarna!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad skulle jag göra utan våra samtal..

2008-04-28 @ 00:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0