Vaken..

Har inte sovit mycket i natt, gårdagen tog hårdare på mig än jag trodde.
Har mått jättedåligt både fysiskt och psykiskt.

Just nu ligget Mojjan och tittar på Dora medans jag har fullt upp med att hålla mig vaken.
Funderar på att åka bort idag, ska till min bror och se att allt är OK, men sedan funderar jag på att åka hem till min mor konstigt nog.
Även som vuxen behöver man mamma ibland.
Va inne lite på att åka till T3 men han hade fullt upp hela helgen, attans. Tror att han är precis det jag behöver för att må bra igen.

Nu kom det en Mojjan och kröp upp hoa mig, ska mysa med henne en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bakom tunga moln finns även en sol

2008-04-27 @ 08:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0