21 Frågor

1) Vad åt du till frukost?
Bruna bönor och fläsk.. blev ingen riktig frukost.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Har ingen bild på mig själv just nu.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Tias.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Svart med lite kaffefläckar.
5) När var du arg senast?
- I går eftermiddag på "Bandy".
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Mina och Malins alla tokerier och mina och Freddes skoterturer på tyskatimmarna.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Tyskatimmarna som jag inte gick på.
8) Yoga eller löpning?
- Löpning, hur ska jag kunna yoga som inte kan sitta still?
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Oxfilé, döda djur smakar gott i munnen.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Aftonbladet och Sundsvalls tidning.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Ingen aning.. har ingen speciell.
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Ser aldrig på TV, tidigare såg jag alltid nyheterna och Gilmore Girls.
13) Vem är du avundsjuk på?
- Rajje som verkar ha allt han önskar sig. han verkar så tillfreds med sig själv.
14) Din bästa revansch?
- När jag vinner en kund som tidigare sagt nej.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- J är nog den bästa chef jag haft, han jobbar ju som chef här på jobbet men på en annan avdelning och den sämsta är nog den jag hade i GBG på ett av de callcenter jag jobbade på.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Ingen.. tyvärr så smakar jag gärna på allt. Även lammskalle..
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Mikael Persbrandt, bara för att fått träffa honom.
18) Kaffe eller te?
- KAFFE!!!
19) Skostorlek?
- 36 ibland 37.
20) Hur ofta är du på IKEA?
- Flera gånger i veckan, nackdelen med att bo så nära. Handlar dock sällan.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Ett hem till mig och Mojjo, en ny bil, en massa saker till Mojjo men sedan kommer jag inte på så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0