Att man aldrig lär sig!

Jag som så stort skulle sova inna 22 igår, 22 blev ganska snart 02:23.
Satt och pratade med "fotografen" på msn så jag tappade tiden i allt surrande om kameror och foton.
Vaknade 05:15 av att jag mådde otroligt illa, såg på Tv tills jag somnade och sedan ringde klockan 06:45.
Har inte blivit många timmar.
Förstod lite varför idag när jag än en gång fyllde min kopp med svart kaffe. Jag drack för mycket kaffe igår.

Började dagen med att fika med Robban i fikarummet sedan blev de jobb tills för en stund sedan när pappa PUCKO kom och frågade om jag skulle följa med ut i regnet och titta på honom när han rökte. OK! En paus i skrivandet och räknandet är inte fel. Vi pratade lite golf och busiga barn. Tror att han är lite orolig för Mojjo.

Har provat att ringa barnavårdcentralen men dom har telefontid mellan 11:30 - 12:00.
BRA TID?! NÄÄ!

Nu ska jag fortsätta gäspa en stund till och sedan fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0