AW har kommenterat mig!! JIPPI!

Nu är jag lycklig. Min favoritpojke AW har kommenterat min blogg.
Kan inte vara någon annan än Alex lilla G som är AW.
Du snygging, akta dig när du blir äldre!! *ler*

Nu har jag iallafall varit och ätit lunch och druckit en massa kaffe.
Blev lunch på grillen vid Kuben idag, GOTT! Efter det blev det en sväng till matfors.
Blöt från topp till tå nu. Om någon missat det så kan jag berätta att det regnar MYCKET i Berg idag.
Robert Berg får köra på modd idag. Såg att dom va ute och tränade en av kusarna.

BACK TO WORK!

Kommentarer
Postat av: Alex

LINA! han är ju min underhållning! Nu ska vi inte gå o ta varandras underhållningar...

2008-08-18 @ 18:24:29
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0