Besviken

Jag har alltid litat på honom, till 110% men idag insåg jag att detta var fel av mig.
Han har pratat om att vi skall vara ärliga med varandra och ifrågasatte min ärlighet senast för några veckor sedan.
Idag fick jag svart på vitt att han inte varit ärlig.
Han frågade mig just om jag blev ledsen, snabbt svarade jag.
-Nej! Varför skulle jag bli det?
(Kanske för att han ljugit för mig??)
Varför ljuger jag? Jag blev besviken. Varför skulle jag inte bli de?
Varför skall inte han vara ärlig när han trycker så hårt på att jag skall vara det?
Idag föll alla pusselbitarna på plats och jag känner mig som en dum jävla skitunge.
Är det så man behandlar sina så kallade vänner?!
Tyvärr har alla runt honom bara gjort saken värre.
(vet inte om du läser min blogg längre...men om du gör de så vet du nu.. ja jag blev besviken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0