Dagens 080826

Kläder: Blå jeans - Alex gamla, svart linne med rockertryck - HM, Svart och grå kofta - Gina Tricot, svarta strumpor -  Intersport.
Frisyr: 2 ruffsiga flätor. Mycker ruffsigare än igår.
Bild: Den första bilden jag tog på Tias med mobilen när vi grillade i Berga.



Läsning: SMS från Tias som gjorde mig otroligt glad.
Låt: 



Mat: Bruna bönor och fläsk.
Vill ha: Hjälp från min kollega men han är upptagen.
Favorit: Morgonlunchen var riktigt trevlig idag.
Köp: Hittills 2 luncher på Spisa hos Lisa.
Humör: Glad, Gladare, JAG! Enormt glad och trygg just nu.
Göromål: Väntar på hjälp med en offert.
Borde: Få hjälp omgående så jag kan komma vidare.
Längtan: Tills arbetsdagen är slut och jag får träffa Mojjo.
Beroende: Just nu Mojjo.
Roligaste: Att träffa Jani på lunchen, gillar honom.
Tråkigaste: Att jag fastnat med offerten som säkert är jättelätt att lösa. *ler*


Kommentarer
Postat av: GS

Bruna bönor, åhh... vad gott

2008-08-26 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0