Förklaring på folk i min blogg.

Jag fick en förfrågan på vem som är vem i bloggen. Tror jag fått med de flesta som nämns rätt ofta.
Har jag missat någon??

Fredde - En av mina allra bästa vänner, han finns där i vått och torrt. Lärde känna honom för några år sedan när vi bodde grannar och sedan dess har vi hängt ihop.

Annelie - Min underbara tjejkompis som för närvarande bor i STHLM. Även kallad Min BITCH. Hon och har fann varandra när vi båda jobbade som väktare i Göteborg. Nu träffas vi lite då och då men pratar nästan dagligen i telefonen.

Pappa PUCKO - Min fd pojkvän mellan december 2007 till april 2008. Vi är fortfarande otroligt bra vänner och arbetar även under samma tak. En människa jag fortfarande tycker väldigt mycket om som vän.

Alex - Pappa PUCKOS dotter. Vi fann varandra direkt och sedan dess har hon varit min lilla gumma.

PP - Pappa PUCKOS son. Även han har en stor plats i mitt liv.

C - En underbar människa som jag träffade genom en kille jag "dejtade". De var bästa vänner och jag förstår verkligen varför. Hon är helt underbar och jag ser henne som en av mina närmaste vänner.

Linéa - En bekant sedan jag levde tillsammans med Mojjos pappa som nu blivit min vän och vi umgås, festar, solar och fikar tillsammans.

Sara Satmara - Min bästa väninna här i Sundsvall. Tyvärr har vi inte tid att ses så ofta längre eftersom hon jobbar när jag ledig och tvärtom. Vi lärde känna varandra genom Mojjos pappa när han jobbade i stan. Hon jobbade på fiket där vi alltid drack vårt dagliga kaffe.

Mr.Niceguy - Tror inte det finns någon som missat vem denna människa är. Även kallad TIAS, Mojjos stora favorit.
Till denna människa hör även barnen Lille T och "Mimmi".

S
- Denna man är en av få som jag känner att jag är evigt tacksam till. Han har räddat mig och Mojjo och gett mig mitt liv tillbaka efter allt som hänt. Han är en vän som jag kan ringa vilken tid på dygnet, en människa jag litar på till 100%.
En människa jag aldrig vill vara utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0